Zondag

22 augustus 2022 - Revelstoke, Canada

Ondanks dat we vandaag een soort van rustdag hadden, het is tenslotte zondag, toch nog wat Wildlife gespot in onze tuin.

En genoten van ons uitzicht.

f2d8d09a-fae2-4914-88d9-b070f4c11e39

Het uitzicht komt uit dit huis waar we twee kamers hebben gehuurd. We zitten wel vlakbij een vliegveld waar de helikopters opstijgen en landen voor het bestrijden van bosbranden. De branden zijn niet dichtbij, maar sommige delen van parken zijn wel afgesloten. Morgen kijken wat er wel kan. De branden waren een stuk minder dan vorig jaar, zij de beheerder / eigenaar van de B&B. Hopen dat dat zo blijft. Morgen hebben we dit aan ontbijt.

f0c8fb9a-211d-4f72-b9fa-20582fe4cc40

1. Marian:
    22 augustus 2022
    Eet smakelijk
  2. Jan Versteegt:
    Dit is weer een mooi plekje en dat huis ziet er aan de buitenkant goed uit. Heb het even opgezocht die vogel lijkt op de Noord-Amerikaanse helmspecht. Zo'n ontbijt lijkt mij ook wel lekker, maar niet voor iedere dag. Geniet met zijn allen zoveel mogelijk van dat mooie landschap.
  3. Chris:
    22 augustus 2022
    The smoke from the fires were much worse last year. We could see and smell it in Calgary. We couldn't imagine what BC would of been like?! Nice to take a break and relax for a day. Enjoy your time in the mountains. The place your staying looks very nice.
  4. Aart-Jan:
    Dat is een heel mooi uitzicht