The Stoffels part 2

28 augustus 2022 - Calgary, Canada

Vandaag de laatste blog vanuit Canada. Er volgt er in ieder geval nog één vanuit Nederland.

Vanmorgen weer een heerlijk ontbijt gehad. We hebben het de gastvrouw wat moeilijker gemaakt omdat we niet allemaal hetzelfde hadden gekozen dit keer. Dit waren de keuzes die we hadden gemaakt:

Omelet

Sandwiches with egg.

Vanaf de ontbijttafel hadden we een prachtig uitzicht. We konden zelfs de skyline van Calgary zien. Met de auto is dat 40 minuten rijden.

Na het ontbijt hebben we de spullen gepakt en zijn weer naar Chris en Roy gereden, waar we ongeveer de rest van de dag zijn gebleven. Het was heel gezellig. Wel zijn we nog even naar het graf van opa geweest. Helaas was de steen nog steeds niet klaar. Roy en Chris hebben nog bloemen gekocht voor op het graf en Joëlla een vlinder. Ondanks dat het verdrietig was was het goed om er even te zijn.

's Avonds heeft Roy een heerlijke steak gemaakt op de barbecue. Vanwege de regen konden we het helaas niet buiten opeten. Maar ook binnen was het heel gezellig. We stelden het afscheid steeds uit zodat we uiteindelijk pas tegen elven wegreden en we om kwart over elf op onze hotelkamer waren. Dit wordt onze laatste nacht in Canada. Morgenmiddag vliegen we terug. De verwachting is dat we maandagochtend rond 8 uur (Nederlandse tijd) landen op Schiphol.

Nog één ontbijt te gaan.

1. Marian:
    28 augustus 2022
    Fijn dat jullie zo'n heerlijke tijd hebben gehad. Nu maar hopen dat jullie niet teveel kilo's meenemen na zoveel heerlijke ontbijten.
    Goede vlucht naar huis,
  2. Yolanda:
    28 augustus 2022
    Bedankt dat ik zo een inkijkje kreeg van jullie reis! Goede terug reis! Groet Yolanda
  3. Jan Versteegt:
    Afscheid nemen is niet fijn, zelfs verdrietig, maar terug kijkend hebben jullie een mooie reis gemaakt en zijn wij blij dat we het hebben kunnen volgen. Bedankt over de gesprekken die geweest zijn en dat je ons in de gelegenheid hebben gesteld met Chris en Roy te kunnen spreken (en ook te zien) via video-bellen. Een goede en vlotte terugreis toegewenst. Pa en ma .
  4. Chris:
    28 augustus 2022
    Had a wonderful time with you all yesterday. Was nice to be able to see you again before going back to The Netherlands again. Also to be able to see Jan and Margreet through video chat. Have a safe trip back and we need to stay in touch! 🤗❤️
  5. Mirjam:
    Zo te lezen was deze reis een hele fijne ervaring. Goede en veilige reis terug!
  6. Monica:
    29 augustus 2022
    Wat bijzonder was het om deze reis met jullie mee te mogen maken! Leuk! Wat hebben jullie een práchtige reis gemaakt! De herinneringen blijven!