The End

29 augustus 2022 - Amersfoort, Nederland

Vanmorgen (lees zondagmorgen) opgestaan om dit keer in de stad te ontbijten bij Alforno. In het hotel kon het ook wel, maar het zat niet bij de prijs in. Hier was keuze uit verschillend broodjes, croissants, bananenbrood en yoghurt. Alforno is een gezellig en goed eetcafeetje. Mocht je er ooit eens zijn, ga er dan langs.

Het was helder weer vandaag en konden vanaf het hotelbalkon de Rockies nog een keer zien. Konden we nog een keer afscheid nemen.

DSC02382

Na een korte boodschap bij de Walmart zijn ook nog even langs de Dairy Queen (DQ) gegaan. Deze keten hadden we nog niet bezocht en moest toch nog even bezocht worden. Zij verkopen alleen ijs. Gelukkig waren ze al open maar het was nog wel vroeg voor ijs. Joëlla en Jeroen namen wel. Voor mij volstond ijskoffie.

Na de auto volgetankt te hebben op weg naar het vliegveld om de auto weer in te leveren en het vliegtuig weer te nemen naar Nederland.

Ook vanuit het vliegtuig hadden we nog een mooi zicht op de Rockies. Een laatste groet!

DSC02385

DSC02389

Daarna restte ons nog mooie wolkenpartijen. En het is waar. Achter de wolken schijnt de zon.

DSC02393

DSC02408

DSC02435

Omdat we door de nacht heen vlogen, konden we ook nog de zon zien opkomen. Was een heel mooi gezicht.

DSC02421

Na een reis van bijna 8 uur zakten we weer door het wolkendek heen en landen weer in het volgebouwde Nederland.

DSC02443

En zijn we weer veilig geland. Omdat de treinen voor een gedeelte staakten heeft Jan ons opgehaald. Hij heeft Miranda en de bagage meegenomen. Gelukkig was Roel thuis en heeft hij ons opgehaald en thuisgebracht. Nogmaals dank Jan en Roel.

b95d3943-6d34-4f70-a2df-96cdddeb73812b49f0e8-b6e1-4465-abfb-b8f679972c5b

Alle volgers van onze blog bedankt voor het volgen en jullie reactie. Er komen nog een paar video's maar ga nu eerst even slapen.

1. Aart-Jan:
    29 augustus 2022
    Welkom terug en bedankt voor alle verslagen. Het was leuk om jullie te kunnen volgen.
  2. Monica:
    29 augustus 2022
    Welcome home!
    Sterkte weer met acclimatiseren!💐
  3. Jan Versteegt:
    30 augustus 2022
    We hebben genoten van jullie blog, gaan we missen. Maar zijn ook blij dat jullie weer veilig thuis zijn. Persoonlijk had ik dat thuis graag Canada genoemd, maar het leven loopt zo als het loopt.
  4. K van dalen:
    30 augustus 2022
    fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en wat gaaf om zo mee te mogen genieten van jullie bijzondere vakantie!