Pistoia

15 september 2018 - Porciano, Italië

+--Vandaag het leuke en kleine stadje Pistoia bezocht. Dit stadje heeft ook vele monumenten zoals een dom, een paleis en vele kerken. Heel veel kerken zelfs. Iedereen had ongeveer een eigen kerk (Vroeger dan).

Op deze dag was er ook een grote lokale warenmarkt. Heel leuk om dat een keer mee te maken. Weinig toeristen gezien, maar wel heel veel locals op de markt. Gezellig druk dus.

Omdat het best wel warm was hebben we vanmiddag echt siësta gehouden en heerlijk gelezen, gepuzzeld, uitgezocht wat we morgen gaan doen en later nog lekker buiten gezeten aan de andere kant van ons huis in de schaduw.

Aan het eind van de dag werd er plotseling gejuicht en geklapt en ging de klok boven ons luiden. Het ja woord had geklonken en dat moest de hele omgeving weten.

1. Jan Versteegt:
    15 september 2018
    Dit was dus een heerlijke rustige dag. We kunnen ons voorstellen dat jullie daar aan toe waren. Een beetje luie vakantie dag. Wij vinden die foto van die beelden erg leuk.