Lange vlucht

15 augustus 2022 - Rocky View County, Canada

Vanmorgen zes uur opgestaan om 4 uur van te voren op Schiphol te zijn. Gelukkig waren we in een uur door al het gedoe heen. Dus we komen niet in het journaal. We moesten nu wel drie uur wachten voor we konden vertrekken. Sterker nog we hadden ook nog ongeveer een uur vertraging, dus 4 uur wachten. De vlucht was mooi en rustig, maar wel een lange zit, maar uiteindelijk kwamen we in Calgary aan, waar ons natuurlijk weer nieuw gedoe stond te wachten, maar ook dit ging vrij voorspoedig. Het opzetten van ons eerlijke gezicht heeft gewerkt. Daarna nog de auto zoeken, maar dat viel ook weer mee. Behalve het knopje om de stoel naar achteren te schuiven. Dat was eigenlijk te gemakkelijk, naar achteren schuiven is naar achteren, naar voren schuiven is naar voren. Toen eindelijk op weg naar het hotel in hartje Calgary en neerploffen op het bed en nog deze blog schrijven.

1. Chris:
    15 augustus 2022
    So Happy you arrived safely. After a good night's rest we will finally meet and spend the day together. Will have a nice breakfast waiting for you 😋. Will be seeing you in a few hours ❤️
  2. Marian:
    15 augustus 2022
    Fijn dat de vlucht voorspoedig ging en het wachten meeviel. Nu uitrusten en op pad door Canada
  3. Lennard:
    15 augustus 2022
    Fijn dat jullie een rustige reis hebben gehad. Nu lekker genieten.
  4. Jan Versteegt:
    15 augustus 2022
    Wij zijn blij dat ondanks de vertraging verder alles goed is verlopen. Maandag eerst naar mijn lieve zus en zwager en dan de tocht door een mooi deel van Canada.
  5. K van dalen:
    15 augustus 2022
    de kop is eraf...veilig aangekomen...nu heerlijk bijkomen en dan aan jullie avontuur beginnen!
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen xxxx
  6. Yolanda:
    15 augustus 2022
    Leuk te lezen hoe jullie reis verloopt! Geniet ervan!
    Groet Yolanda
  7. Jolanda De Bruijn:
    16 augustus 2022
    Eindelijk goede internet in Thailand!! Fijn dat jullie er zijn en genieten!