Waterdreef

21 september 2018 - Amersfoort, Nederland

Vanmorgen stond het ontbijt klaar met zen achtige muziek op de achtergrond. Het ontbijt was goed en zag er heel verzorgd uit met heerlijk brood en beleg met veel soorten kaas en één soort ham en Nutella!!. En natuurlijk ook jam.

Nadat we in ons beste Frans met de gastheer hadden afgerekend gingen we op weg voor de laatste etappe. Deze voerden ons over de Franse Autoweg en Duitse Autobahn en Nederlandse Snelweg naar Amersfoort. Een leuk stadje in het midden van Nederland.

We begonnen  met een graad of 22 dat opliep naar 24 graden. Tot we bijna in Koblenz waren, waar het steeds harder ging regenen en de temperatuur daalde naar 12 graden. We hadden net bedacht om in het wegrestaurant met uitzicht op de Moezel wat te eten. Dat hebben we toch maar gedaan. Gelukkig was het toen we weer wegreden droog. Een goede keuze dus.

In Amersfoort werden we door de gastvrouw van Waterdreef 328 opgewacht met een heerlijk diner. Dank daarvoor.

Dit was het laatste blog van onze reis. We vonden het leuk om te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

1. Lennard:
    22 september 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. En uit jullie verhalen kunnen we lezen dat de vakantie geslaagd was. We vonden het erg leuk om het zo met jullie mee te beleven.
  2. Jan Versteegt:
    22 september 2018
    Wij hebben van jullie verhalen en foto's genoten. Naar ons idee (en als we het goed Lezen ook van Lennard en Esmee) hebben jullie een hele mooie vakantie gehad. Fijn dat jullie weer thuis zijn.