Asuel

20 september 2018 - Asuel, Zwitserland

Vanmorgen weer een heerlijk ontbijt gekregen wat we zelf niet hoefde klaar te maken, met zelf gebakken cakejes en brood en croissants en heerlijke vruchten en jam en honing.

Om een uur of 9 reden we weg na een redelijk uitgebreid afscheid van Antonio (onze gastheer en charmeur) Voor een dagje autostrada en de Zwitserse snelwegen. De reis ging heel voorspoedig en was vooral in Italië heel erg rustig. We hadden de snelweg bijna voor ons zelf.

Daarna door de Bernhard tunnel gegaan. Deze ligt naast de bernhard pas. Na deze happening langs douane (het achterraampje moest open) en de tol. (Je kan toch lezen op de vraag van hoeveel het was, het stond nl voor me) in de afdaling aan de Zwitserse kant heerlijk patat gegeten.

De weg naar de B en B was nog lang en kwam uit in een gehucht. (Asual). Google maps kon hem alleen niet vinden. Dankzij internet hebben we het toch gevonden. Een heel luxe appartement en omdat er geen andere gasten zijn helemaal voor ons zelf.

1. Jan Versteegt:
    20 september 2018
    De foto met de auto lijkt wel alleen op de wereld. Vrijdag in Nederland is het mooie weer afgelopen.
  2. Lennard:
    21 september 2018
    Leuk hoor. Een heel avontuur zo. Jullie hebben nog mooi weer